Saturday, May 9, 2020

Hotel dekat Bandara Senai Johor



Gambar hotel Double tree Johor Malaysia

Mencari hotel yang murah di Johor Malaysia?. Dimana tempat menginap di Johor Bahru Malaysia yang nyaman dengan harga terjangkau?. Hotel Double Tree by Hilton Hotel Johor Bahru Malaysia merupakan salah satu hotel terbaik yang ada di kota Johor Bahru Malaysia. Menyandang predikat sebagai hotel berbintang 4 ( Empat ) Hotel Double Tree Johor Malaysia tentu bisa memberikan pelayanan yang memuaskan untuk para turis/traveller.


Letaknya yang strategis di pusat kota dan dekat dengan berbagai tempat-tempat wisata utama di Johor membuat Hotel Double Tree by Hilton Hotel Johor Malaysia menjadi pertimbangan utama ketika memilih sebuah hotel di Johor Bahru Malaysia.

Fasilitas dan harga hotel Double Tree Johor Malaysia.
Kamar di hotel Double Tree Johor memiliki ukuran luas kamar yang mampu mengakomodasi sehingga 5 orang dewasa dengan 1 extra bed. Tentunya hal ini akan memudahkan Anda yang membawa rombongan keluarga. Setiap kamar dilengkapi dengan sistem pendingin udara/Ac, kemudian disediakan wifi kecepatan tinggi secara gratis diseluruh area hotel, TV flat dengan channel lokal dan international.


Kamar mandi pribadi disediakan handuk, sabun mandi, shampo, pasta gigi, sikat gigi, hair dryer, sower, pancuran, dan water heater. Hotel Double Tree Johor Bahru juga menyediakan kolam renang secara gratis, sarapan, makan malam, dan tempat karaoke keluarga. Hotel ini juga mempunyai fasilitas pelayanan check in 24 jam dan mempermudah proses check in maupun check out.

Hotel Double Tree by Hilton Hotel Johor Bahru Malaysia hanya berjarak sekitar 30 menit berkendara menuju taman Lego pertama di Asia Tenggara yaitu Legoland Malaysia. Bandar udara/Airport Senai Johor juga berjarak sekitar 30 menit berkendara dari hotel Double Tree Johor Malaysia. Disekitar kawasan hotel Double Tree Johor banyak berdiri rumah makan/restoran masakan khas Malaysia, Toko Handphone, Mini Market, Toko aksesoris/cenderamata, dan toko oleh-oleh khas Johor Malaysia.

Alamat hotel Double Tree Johor Malaysia.
Nomer 12, Jalan Ngee Heng, Bandar Johor Bahru, 80000 Johor Bahru,Malaysia
Nomer telpon hotel Double Tree Johor Malaysia +607268 6868
Email: johorbahru.info@hilton.com

Gambar hotel Double tree Johor Malaysia
Kamar Hotel Double tree Johor Malaysia

Gambar hotel Double tree Johor Malaysia
Kamar mandi Hotel Double tree Johor Malaysia


Gambar hotel Double tree Johor Malaysia
Kamar Hotel Double tree Johor Malaysia


Gambar hotel Double tree Johor Malaysia
Kolam renang  Hotel Double tree Johor Malaysia


Jika ingin mencari Hotel yang murah di Johor Malaysia selain Hotel yang telah diterangkan dalam Artikel ini, silahkan klik link berikut ini  Hotel murah di Johor Malaysia